دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
  • 582 بازدید
  • 0 نظر

دانلود سریال جیران قسمت اول تا آخر رایگان

دانلود سریال جیران قسمت اول تا آخر رایگان با لینک مستقیم و رایگان تلگرام

سریال جیران در ژانر عاشقانه – تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی حول داستان زندگی ناصرالدین شاه می باشد.

بازیگران سریال

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی

خلاصه داستان سریال جیران

از همان تیتراژِ آغازین، می‌توان با یکی از درون‌مایه‌های سریال آشنا شد. درون‌مایه‌ای که پیش‌تر هم بارها و بارها موردِ استفاده‌ی فتحی و هم‌کاران فیلم‌نامه‌نویس‌ش قرار گرفته است: عشق. هم در شبِ دهم، هم مدارِ صفر درجه، هم میوه‌ی ممنوعه و هم شهرزاد (چهار سریالی که نگارنده دیده است) با این موضوع سروکار داریم؛ به‌گونه‌ای که می‌توان تمامیِ این سریال‌های نام‌برده‌شده را سریال‌هایی عاشقانه نامید. عاشقانه‌هایی که در اعصارِ مختلف و در زمینه‌ها و بافت‌های اجتماعی یا سیاسیِ متفاوت روایت شده‌اند.

نقد سریال جیران

با تمام این اوصاف پنج قسمت از سریال « جیران » در حالی پخش شده هیچ سخن تازه ای برای گفتن نداشته و هیچ مخاطب جدی ای نمی تواند کوچکترین دلیلی برای تماشای ادامه ی آن پیدا کند. چرا که دیگر کیست که نداند ناصرالدین شاه در باغی قدم می زده که عاشق دختری شده. خود سریال ساز نیز بر این مسأله واقف بوده و سعی کرده با انتخاب بازیگرانی مخاطب پسند چون پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، مریلا زارعی ، بهرام رادان، ستاره پسیانی، امیر آقایی و غیره ضعف های سناریو را رفع و رجوع کند.
اصرار فتحی به بازی دادن به پسرش و سپردن نقش‌های اصلی به او در چنین مواقعی کار خودش را می‌کند و به سریال ضربه می‌زند. امیرحسین فتحی بازیگر سطح بالایی نیست و با آن نحوه‌ی دیالوگ‌‌گویی نباید هر نقشی را به او سپرد، ولی خب او پسر کارگردان است و باید نقش‌های اصلی را تصاحب کند! امیدواریم فتحی و پسرش پس از دیدن دوباره‌ی «جیران» متوجه این نکته شوند که هر نقشی را نباید به خاطر نسبت‌های خانوادگی به همدیگر بدهند. بازی فتحیِ پسر در «شهرزاد» تا حدودی قابل قبول است و او این بار هم سعی کرده همان تیپ را بار دیگر اینجا پیاده کند.

دانلود سریال جیران با لینک مستقیم

برای دانلود تمامی قسمت ها به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال جیران

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها