دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • دوشنبه 15 دی 1399
  • 3863 بازدید
  • 0 نظر

دانلود سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. دانلود سریال قورباغه مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ه‍.ش منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد.

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. دانلود سریال قورباغه مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ه‍.ش منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد.

خلاصه داستان سریال قورباغه

در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم برام تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم. دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته است و نمی‌تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه‌ها رو قبلا دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه ها، اونا رو زمانی می‌بینم که...»

شایعه های سرایل قورباغه

تکذیب شایعهٔ دستمزد نوید محمدزاده: در برخی منابع عنوان گردیده که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه‌گذار این سریال به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.

تکذیب حضور صادق رنجکشان: پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد.

در قسمت اول سریال قورباغه چه گذشت؟

قورباغه در قسمت اول متفاوت‌ترین شروع را نسبت به سایر ساخته‌های شبکه‌ی نمایش خانگی تا کنون دارد. قاب بندی، تصویر برداری و سیالیت دوربین به حق در کلاسی بالاتر از سایر سریال‌های ایرانی قرار دارد و نوع روایت و بازی گردانی نیز اگرچه شبیه به سایر ساخته‌های هومن سیدی، اما باز هم بسیار دورتر از سایر رقبای قورباغه است.

قسمت اول قورباغه "آفریقا" نام گذاری شده است که اشاره‌ای به اولین ساخته‌ی سینمایی هومن سیدی دارد. همچنین این قسمت برداشتی است آزاد از la Haine یا نفرت، فیلمی فرانسوی ساخته‌ی متیو کاسوویتس با بازی وینسنت کسل. همین برداشت آزاد است که زمزمه‌هایی را مبنی بر تقلیدی و کپی بودن قورباغه بر سر زبان‌ها انداخته است. این مورد همراه با اشاره به فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده که آن هم گفته می‌شد تقلیدی از فیلم "شهر گناه" فرناندو میرلس است، دست مایه‌ای برای تاختن به هومن سیدی و قورباغه شده است.

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها