دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • چهارشنبه 17 دی 1399
  • 8873 بازدید
  • 0 نظر

دانلود فصل 5 سریال Money hiest

سریال مانی هیست Money hiest مجموعه تلویزیونی سبک سرقت جنایی اسپانیایی است که توسط آلکس پینا ساخته شده‌است. فصل 5 پنجم سریال مانی هیست Money hiest سریال دو گروه سرقت آماده را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد.

 

این سریال در مادرید اسپانیا فیلم‌برداری شده‌است. بخش‌های قابل توجهی از فصل ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) جلوی دوربین رفت. این روایت به روشی شبیه به زمان واقعی گفته می‌شود و به پیچیدگی‌ها متکی به فلاش‌بک، پرش‌های زمانی، انگیزه‌های شخصیت پنهان و راوی غیرقابل اعتماد است. این سریال با گفتن از منظر یک زن، توکیو (اورسولا کوربیرو) و داشتن یک هویت قدرتمند اسپانیایی، ژانر سرقت را برمی‌اندازد، جایی که دینامیک عاطفی جرم و جنایت استراتژیک کامل را جبران می‌کند.

خلاصه داستان فصل 5 سریال مانی هیست

با توجه به توقف روند تولید این مجموعه، بعید است که در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه فصل جدید آن باشیم. پینا در ادامه وعده داد که فصل پنجم سریال سرقت پول قرار است شامل حماسی‌ترین و اکشن‌ترین بخش‌های تاریخ این سریال باشد که در مورد آن بسیار هیجان زده است.

به گفته کارگردان سریال الکس پینا، فصل ۵ آخرین فصل این سریال هست. تولید فصل جدید از دوشنبه (۱۳ مرداد) در کشور دانمارک شروع شد و ادامه آن در اسپانیا هست. همچنین میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کریادو نیز ستاره‌های جدید سریال هستند. آلکس پینا:فصل پنجم حماسی‌ترین فصل سریال سرقت پول است. ........ جدید : فصل ۵ ام خانه کاغذی در آوریل ۲۰۲۱ از نتفیلیکس پخش خواهد شد !

ژانر : جنایی , غم‌انگیز , رازآلود

شبکه: Netflix

کارگردان: Álex Pina

توزیع کننده: نتفلیکس

امتیاز IMDb: امتیاز ۸.۵/۱۰

مدت زمان هر قسمت: ۴۱–۵۹ دقیقه

دانلود فصل 5 سریال money hiest

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها