دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • یکشنبه 17 بهمن 1400
  • 321 بازدید
  • 0 نظر

دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم رایگان

رئالیتی شو جوکر یک سریال ایرانی در در فضایى متفاوت و کمدی میباشد کارگردانی سریال ایرانی جوکر را حامد میرفتاحی و تهیه کنندگی آن را امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی برعهده دارند. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

رئالیتی شو چیست؟

رئالیتی شو یک برنامه تلویزیونی با ژانری متمایز است که در اوایل دهه ۱۹۹۰ ظهور کرد معمولاً در رئالیتی شوها مهمان‌هایی حضور دارند که مشغول گفت‌وگو، معاشرت و بازی هستند جذابیت این نمایش‌ها آن است که فقط قدم اول و دومشان، برنامه‌ریزی می‌شود و به جز تعیین چهارچوب‌ها و قوانین کلی، فیلم‌نامه مُدوَنی برای اجرا نوشته نمی‌شود و تقریباً همه چیز بداهه است این دست نمایش‌ها معمولاً با مصاحبه‌های کوتاه جالبی ترکیب می‌شوند این مصاحبه‌ها در همان فضای برنامه به‌صورت خصوصی و جداگانه از هر شرکت‌کننده به عمل می‌آید و بعدا، به‌صورت بخش‌های بسیار کوتاه، در دل رئالیتی شو گنجانده می‌شوند.

درباره سریال جوکر

با قسمت اول جوکر نمی‌توان نخندید ازآنجایی‌که رئالیتی شو‌ها بیشتر بر پایه بداهه پردازی پیش می‌روند، میزان کمدی هر قسمت با میزان شوخ‌طبعی شرکت‌کنندگان رابطه مستقیم دارد غلامرضا نیکخواه و امین حیایی هر دو در قسمت اول بسیار قدرتمند ظاهر شدند و توانستند به دو نفر دیگر از شرکت‌کنندگان یک کارت زرد هدیه کنند.

دانلود سریال جوکر فصل سوم کاملا رایگان

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها