دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • یکشنبه 19 دی 1400
  • 190 بازدید
  • 0 نظر

دانلود سریال وایکینگ ها والهالا

دانلود سریال Vikings: Valhalla 2022 به فارسی وایکینگ ها والهالا با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی سریال وایکینگ ها والهالا به انگلیسی Vikings: Valhalla به کارگردانی Jeb Stuart محصول 2022 ایرلند می باشد.

توضیحات سریال Vikings: Valhalla

Vikings: Valhalla یک مجموعه تلویزیونی درام اکشن-تخیلی تاریخی برای نتفلیکس است که توسط فیلمنامه‌نویس جب استوارت ساخته شده استو اسپین آف Vikings تاریخ است . این سری شروع می شود یک قرن پس از سری اصلی و داستان از برخی از بهترین و شناخته شده به نورس در تاریخ: از Leif Erikson ، Freydís Eiríksdóttir ، هارالد هاردرادا و نورمن پادشاه ویلیام فاتح ، از نوادگان وایکینگ. قرار است در 25 فوریه 2022 در نتفلیکس پخش شود.

خلاصه داستان سریال وایکینگ ها والهالا

سال‌ها پس از وایکینگ‌ها ، پایان عصر وایکینگ‌ها نزدیک می‌شود، زیرا انگلیس در مقابل آنها ایستاده است. پس از مرگ پادشاه ادوارد اعتراف کننده ، سه لرد ادعای تاج و تخت انگلستان را دارند. لیف اریکسون گرینلندها را در سراسر اقیانوس اطلس شمالی رهبری کرده است . او به خانواده اش وفادار است، اما با پدرش اریک قرمز مشکل دارد . Freydís Eiríksdóttir خواهر ناتنی او است. تجاوز جنسی توسط وایکینگ های مسیحی او را ضد مسیحی کرده است و او رهبر دین نورس قدیم علیه مسیحیت رو به رشد در اسکاندیناوی می شود.

دانلود سریال وایکینگ ها والهالا

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها