دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • جمعه 20 فروردین 1400
  • 1611 بازدید
  • 0 نظر

دانلود انیمیشن Luca 2021

لوکا Luca 2021 یک آمریکایی آینده است انیمیشن کامپیوتری سن بلوغ کمدی فانتزی فیلم Luca انیمیشن لوکا تولید شده توسط پیکسار انیمیشن استودیوز و توزیع شده توسط والت دیزنی استودیو فیلم . این فیلم توسط انریکو کازاروسا در اولین کارگردانی طولانی خود به کارگردانی شده است .

درباره انیمیشن

توسط مایک جونز و جسی اندروز نوشته شده استو توسط آندره وارن تهیه شده است. صدای جیکوب ترمبلی ، جک دیلن گراتسر ، اما برمن ، مارکو باریچلی ، ساوریو رایموندو ، مایا رودلف و جیم گفیگان در آن پخش می شود.. این فیلم به نوازنده ایتالیایی ، انیو موریکونه اختصاص خواهد یافت که در ابتدا تصور می شد موسیقی متن آن را می سازد ، اما قبل از این که از او خواسته شود ، درگذشت. در ابتدا قرار بود در 18 ژوئن 2021 از طریق تئاتر در ایالات متحده منتشر شود، لوکا قرار است برای پاسخگویی به روند همه گیر COVID-19 برای پخش در دیزنی + آزاد شود .

خلاصه داستان انیمیشن لوکا Luca 2021

یک انمیشن ماجراجویانه و خانوادگی است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا از ایتالیا جریان می‌یابد و درباره‌ی حلقه‌های دوستی است که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. پس از اینکه دو دوست با یکدیگر دل به دریا می‌زنند، دوستی مهمی بین یک انسان و یک هیولای دریایی شبیه‌شده به انسان‌ها شکل می‌گیرد. درباره انیمیشن Luca 2021 انیمیشن لوکا یک انیمیشن در سبک داستان بلوغ است که داستان یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می‌کند که با بهترین دوست جدید خود در ریویرا ایتالیا آشنا می‌شود.

دانلود انیمیشن Luca با لینک مستقیم

پخش آنلاین آنونس رسمی انیمیشن

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها