دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • یکشنبه 17 اسفند 1399
  • 1967 بازدید
  • 0 نظر

دانلود سریال گیسو رایگان و کامل با کیفیت Full HD

قسمت آخر سریال گیسو، دانلود قسمت اول عاشقانه 2، دانلود قسمت اول گیسو، دانلود گیسو، سریال جديد گیسو، سریال عاشقانه 2، سریال گیسو، عاشقانه 2، عکس هاي سریال گیسو، گیسو 8 8 دیدگاه

توضیحات سریال گیسو

طبق گفته‌های هادی، داستان سریال ادامه‌ای از فصل نخست است و تمامی بازیگران فصل نخست می‌توانند در این مجموعه حضور داشته باشند. اما او خاطر نشان کرد که در صورت عدم حضور بازیگران، داستان دستخوش تغییراتی می‌شود. تا بدین جای کار می‌دانیم که مهناز افشار، بازیگر نقش گیسو که یکی از بازیگران اصلی داستان در فصل نخست بود در فصل جدید حضور ندارد و سرکار خانم هانیه توسلی به عنوان جانشین خانم افشار در سریال حضور پیدا خواهند کرد.

 

همچنین با توجه به تصویری که محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود منتشر کرد، مشخص شد که هومن سیدی نیز در سریال گیسو حضور دارد. هومن سیدی که روی پروژه خود یعنی سریال قورباغه مشغول است، با حضور در سریال گیسو، به جذابیت این مجموعه اضافه کرده است. این در حالی اتفاق افتاده که هومن سیدی پیش‌تر اعلام کرده بود که دیگر قصد بازی در هیچ فیلم و سریالی در شبکه خانگی نمایش را ندارد.

بازیگران سریال گیسو

محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری و با حضور حسین یاری و هومن سیدی بازیگران این سریال هستند.

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ ها) از کول دانلود و در دو فصل 14 قسمتی پخش می ‌شود. «عاشقانه 2؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است. همچنین پس از انصراف فرزاد فرزین، محمدرضا گلزار آهنگ های این سریال را خوانده است که از لینک مقابل، قابل دانلود است

 

 

دانلود سریال گیسو

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها