دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • پنجشنبه 19 فروردین 1400
  • 1399 بازدید
  • 0 نظر

دانلود فیلم هیچ کس Nobody 2021 بدون سانسور

هیچ کس به انگلیسی Nobody 2021 بدون سانسور و زیرنویس فارسی و دوبله از دانلود فیلم. فیلم Nobody یا هیچکس در ژانر اکشن، جنایی، درام در ابتدا برای اکران پنجشنبه 26 فروردین منتشر می شود.

خلاصه داستان فیلم هیچکس Nobody

خلاصه داستان : فیلم در مورد پدری بسیار آرام است که در حومه شهر زندگی می‌کند. نام این شخصیت هاچ است؛ فردی کاملاً معمولی که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که در نهایت وی را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود…

کارگردان : Ilya Naishuller

بازیگران : Bob Odenkirk, Aleksey Serebryakov, Connie Nielsen

پروسه تولید فیلم هیچ کس


در ژانویه 2018 ، اعلام شد که باب اودنکرک به جمع بازیگران فیلم Nobody پیوسته است و ایلیا نایشولر کارگردانی فیلمنامه ای از درک کلستاد را بر عهده دارد. اودنکرک همچنین به عنوان تهیه کننده این فیلم فعالیت خواهد کرد. در حالی که دیوید لیچ نیز تهیه کنندگی را بر عهده خواهد داشت.

کلستاد به همراه مارک اس فیشر به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. قرار بود STX Entertainment این فیلم را توزیع کند. در آوریل 2019 ، Universal Pictures حق پخش فیلم را از STX به دست آورد. در اکتبر سال 2019 ، کانی نیلسن و کریستوفر لوید به جمع بازیگران فیلم پیوستند.

زمان اکران فیلم Nobody


در ابتدا قرار بود هیچ کس به صورت تئاتری در 14 آگوست 2020 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران نشود ، اما در 7 آوریل فیلم به دلیل همه گیری COVID-19 شش ماه تا 26 فوریه 2021 عقب رانده شد. در تاریخ 9 ژوئیه ، این فیلم یک هفته تحت فشار قرار گرفت و اکنون قرار است در 19 فوریه 2021 اکران شود. با این حال ، در 10 دسامبر سال 2020 ، یونیورسال تصمیم گرفت با طرح اصلی خود برنامه ریزی کند و برای اکران در تاریخ 26 فوریه (جمعه 8 اسفند 1399) برنامه ریزی کند. سرانجام 16 April منتشر می شود.

لینک های دانلود پنجشنبه 26 فروردین منتشر خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها