دانلود فیلم

banner ads
  • مهدی
  • یکشنبه 19 دی 1400
  • 351 بازدید
  • 0 نظر

دانلود فیلم Eternals

دانلود فیلم Eternals 2021 به فارسی اترنالز با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم اترنالز به انگلیسی Eternals 2021 کارگردانی Chloé Zhao محصول 2021 آمریکا می باشد.

توضیحات فیلم Eternals

Eternals یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساسمسابقه کمیک مارول به همین نام ساخته شده است . این فیلم توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیوی Walt Disney Motion Pictures توزیع شده ودر نظر گرفته شده است تا بیست و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. این فیلم به کارگردانی کلوئه ژائو و نویسندگی کاز و رایان فیرپو ساخته شده است. در آن بازیگران گروهی از جمله آنجلینا جولی ، ریچارد مادن ، كومیل نانجیانی ، لورن ریدلوف ، برایان تیری هنری بازی می كنند.، سلما هایک ، لیا مک هیو ، دون لی ، کیت هرینگتون ، جما چان و باری کیوگان . در این فیلم ، ابدی ها پس از هزاران سال مخفی بودن دوباره متحد می شوند تا از زمین در برابر منحرفین محافظت کنند.

خلاصه داستان فیلم اترنالز

پس از یک فاجعه غیر منتظره بعد از حوادث انتقامجویان: آخر بازی (2019)، Eternals نژاد بیگانه جاودانه -an ایجاد شده توسط Celestials که مخفیانه بر روی زمین برای بیش از 7000 سال زندگی می کردند-reunite به بشریت محافظت از همتایان شیطانی خود ، منحرفین .

معرفی بازیگران فیلم Eternals

آنجلینا جولی در نقش تنا

ریچارد مادن در نقش ایکاریس

کومیل نانجیانی در نقش کینگو

برایان تایری هنری در نقش Phastos

سلما هایک در نقش آژاک

لیا مک هیو در نقش اسپریت

دانلود فیلم اترنالز

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها